2005-09-15

Gösta ställer upp på intervju!

Jag tog en tupplur framför datorn en stund. Jag brukar göra det på förmiddagarna. Eller strax efter lunch. Hursomhelst, när jag vaknade för att sätta tänderna i mitt färska wienerbröd såg jag att det kommit ett mejl från Gösta Westling.

Hörde ni? Det har kommit ett mejl från Gösta Westling på Örnsköldsviks Allehanda! Barfotaonanistens fader är plötsligt beredd att ställa upp på en intervju!

Detta är ett mycket stort genombrott. Nu behöver jag inte fejka telefonintervjuer eller hungerstrejka. Gösta tycker att det är kul att jag lett så många besökare till allehanda.se och vill ge något tillbaka. Hur nöjd tror ni att jag är på en skala ett till tio? Tjohej! Ha! Haha!

Jag kommer att ställa tre frågor till Gösta. De vassaste journalisthistorien har skådat. Alldeles strax ska jag skicka dem till honom. Det känns bättre nu. Det känns nästan bra nu. Tack, Gösta.


Och tack för att du förgyller ÖA och Sverige med journalistiskt bladguld.
Kära läsare! Missa inte den spännande fortsättningen och glöm inte att tipsa mig om roliga nyheter.